Het (door)ontwikkelen van uw onderneming is essentieel in tijden waarin ogenschijnlijk alles steeds sneller
lijkt te gaan. Consumenten worden grilliger, hebben vanwege vergaande digitalisering steeds meer opties waaruit
ze kunnen kiezen en bepalen in steeds grotere mate wat ze wel én vooral ook niet willen. Die trend is ingezet en lijkt niet te
stoppen.

Hoe blijf je als onderneming in staat om in structureel volatiele tijden, zowel economisch als technologisch, de
zogenaamde achterdeur gesloten te houden. Gelijktijdig wilt u de voordeur open hebben voor nieuwe én
relevante klanten. Klanten die graag uw klant willen zijn, die u graag als klant wenst en die een passend
rendement opleveren. Aan ‘slechte’ klanten verdient u namelijk te weinig of liever helemaal niets!

Zo maar een greep uit het B&D vragenpallet;

  • Wat is de perceptie van uw klanten kijkende naar uw bedrijf en is deze wel in overeenstemming met de kernwaarden die u wenst uit te dragen?
  • Heeft u last van rendementlekkages?
  • Zo ja waar zitten die, hoe zijn deze ontstaan en hoe kunnen deze worden gerepareerd?
  • Is diversificatie gewenst of misschien wel vereist?
  • Is het verstandig om in aanvulling op reeds bestaande product-markt combinaties een nieuwe te introduceren?

Elke casus, kijkende naar het (door)ontwikkelen van een onderneming is uniek en verdient een maatwerkoplossing. Dat op zich is een veelzeggende stelling, althans naar mijn mening. Bent u op zoek naar een standaardoplossing dan ben ik voor u niet de juiste adviseur. Wilt u dat niet, neem dan gerust de proef op de som.

Tarief 2016: € 151,50 per uur exclusief BTW.